Ryszard Florek
Trzy złote rady dla młodego przedsiębiorcy. O czym nigdy nie może zapomnieć prowadząc swój biznes? Na co powinien zwrócić szczególną uwagę?
Ważnym jest, żeby nie mieć tzw. słomianego zapału. Być przedsiębiorczym, ambitnym, rozwijać się cały czas. Trzeba trzymać rękę na pulsie, słuchać potrzeb rynku, a nawet je wyprzedzać. Trzeba stawiać na ludzi – zgrany i skuteczny zespół, jest bardzo ważny.
Jakie są największe – w odniesieniu do Państwa doświadczeń w Państwa branży – ryzyka
i jak sobie z nimi radzić?
Największym zagrożeniem jest nieuczciwa konkurencja. Nadużywanie pozycji dominującej, nieuczciwe praktyki w biznesie, prowadzą do zachwiania równowagi na rynku globalnym. Pomimo, że nasza konkurencja stosuje nieuczciwe praktyki, cały czas rozwijamy naszą ofertę. Budujemy także z klientem długofalowe relacje oparte na zaufaniu. To nasza siła.
Jak być skutecznym? Czyli jak docierać z informacją i ofertą do współczesnego klienta na przykładzie Państwa branży? Jak budować długofalowe relacje?
Naszą tradycją i efektywnym sposobem na budowanie relacji są szkolenia naszych Partnerów, które odbywają się w centrali naszej firmy. Gościmy ich szczególnie w okresie jesienno- zimowym. Przyjeżdżają na szkolenia z teorii i praktyki. Nie samy chlebem żyje człowiek, dlatego dbamy o ciekawą rekreację – rowery, pontony, wycieczki, a zimą sanki na Sankostradzie. Sport i aktywne formy wypoczynku, to doskonała okazja do budowania relacji.