Łukasz Smolarski

Trzy złote rady dla młodego przedsiębiorcy. O czym nigdy nie może zapomnieć prowadząc swój biznes? Na co powinien zwrócić szczególną uwagę? 

Bardzo ważne, aby od początku stawiać na etykę w biznesie. Od początku powinniśmy komunikować w jasny i przejrzysty sposób, o wszystkich wartościach firmy, o dobrych rzeczach, ale  też o tych, które trzeba udoskonalić, jak np. opóźnienia itp. Najgorsze to brak informacji. Zawsze wracajmy z informacją zwrotną. Budujmy długofalowe relacje.

Jakie są największe – w odniesieniu do Państwa doświadczeń w Państwa branży – ryzyka i jak sobie z nimi radzić?

Koniunktura – to czy ludzi będzie stać na budowy, kupno mieszkania itp. Prawo – czy jest przejrzyste i sprzyja rozwojowi firmy. Nieuczciwe praktyki konkurencji.

Jak być skutecznym? Czyli jak docierać z informacją i ofertą do współczesnego klienta na przykładzie Państwa branży? Jak budować długofalowe relacje?

Długofalowe relacje budujemy przez informację zwrotną, często dostosowywanie się do potrzeb klienta, elastyczność i słuchanie potrzeb klienta. Jednym z nowych mediów, jak docierać do klientów są Social Media np. prowadzenie kanału na Youtube.

YouTube