Leszek Skocki

Trzy złote rady dla młodego przedsiębiorcy. O czym nigdy nie może zapomnieć prowadząc swój biznes? Na co powinien zwrócić szczególną uwagę? 

Prowadzenie własnego biznesu to przede wszystkim wielozadaniowość, trzeba być dobrym specjalistą w dziedzinie i branży, w której działa firma, a ponadto należy mieć dobre rozeznanie w kwestiach podatkowych, prawnych i marketingowych. Ważne są: wytrwałość i uparte dążenie do celu, nie poddawanie się, ale też rzetelna i zdroworozsądkowa ocena sytuacji.

Jakie są największe – w odniesieniu do Państwa doświadczeń w Państwa branży – ryzyka i jak sobie z nimi radzić?

Nieprzewidywalność uregulowań prawnych, które bardzo utrudniają prowadzenie działalności.

Jak być skutecznym? Czyli jak docierać z informacją i ofertą do współczesnego klienta na przykładzie Państwa branży? Jak budować długofalowe relacje?

Moim zdaniem, aby być skutecznym trzeba starać się cały czas doskonalić to na co mamy wpływ. Krytycznie oceniać swoje działania, wyciągać wnioski i dążyć w przyszłości do ulepszeń.

Zadowolony klient to bardzo dobry nośnik docierania z informacją do nowych klientów, a poza tym to konieczność przeznaczania środków na reklamy w Google oraz Facebook i innych pojawiających się mediach reklamowych.

Długofalowe relacje buduje się realizując cierpliwie i rzetelnie kolejne projekty dla klientów. Znając klienta jesteśmy w stanie dobrze dopasować ofertę oraz świadczyć usługi dokładnie takie jakich klient oczekuje.

YouTube